Salony fryzjerskie odwiedzają i mali, i ci troszkę starsi. I kobiety, i mężczyźni. Ci ostatni chodzą po prostu obciąć sobie włosy. Kobieta odwiedza fryzjera również dla poprawy nastroju. A dzieci? Ciekawi je, jak to jest siedzieć na fotelu obrotowym z peleryną pod szyją i być strzyżonym. Jeżeli gośćmi Twojego salonu fryzjerskiego są również dzieci, uprzyjemnij im czas mycia, czesania i obcinania włosów. Cóż, niektóre dzieci po prostu tego nie lubią. Ale jak będzie czekała na nie nagroda, to niechęć być może będzie troszkę mniejsza…
Nic nie cieszy dzieci tak, jak balony reklamowe. Są lekkie jak piórko, można je podrzucać, wyginać lub ozdobić nimi pokój. Te na patyczku można nieść z dumą przez całe osiedle, przyczepić do wózka lub roweru. W salonie fryzjerskim balony mogą czekać na małych klientów w poczekalni i być nagrodą nie tylko dla tych dzieci, które obcięły sobie włosy, ale również dla tych, które dzielnie czekały na swoją mamę.
Najwygodniejsze będą baloniki z zatyczkami i patyczkami. Możne je umieścić na specjalnym stojaku, który można nabyć w sklepach z artykułami dekoracyjnymi. Stojak jest stabilny, nie zajmuje dużo miejsca, a jednocześnie łatwo można go złożyć.
Wybierając balony reklamowe do swojego salonu zadbajmy o to, by były wielokolorowe. Dziecko poczuje się wyróżnione, gdy będzie mogło samo wybrać swój ulubiony kolor. Nadruk też jest ważny. Obok nazwy naszego zakładu fryzjerskiego, możemy umieścić na nich dziecięcy rysunek lub sympatyczną grafikę. Dzieci będą zachwycone.
A może dopiero planujesz otworzyć fryzjerski biznes? Balony reklamowe to doskonały sposób na poinformowanie przyszłych klientów, że otwieramy nowy salon. Na balonach możemy bowiem umieścić adres naszego salonu. Akcję promocyjną najlepiej zorganizować blisko miejsca, w którym będzie się mieścił zakład fryzjerski. Jest bowiem mało prawdopodobne, że klient będzie jechał przez pół miasta uczesać się właśnie u nas. Tacy klienci będą się zdarzać, jak zdobędziemy już dobrą renomę.