Niezależnie do tego jaki rodzaj placówki handlowej lub tez usługowej planujemy otworzyć z pewnością zależeć nam będzie przede wszystkim na tym, by mieć jak największa liczbę klientów. Dlatego też w jakiś sposób należy ich pozyskać. Nie mniej istotne jest to w jaki sposób ich zatrzymamy u siebie. Chodzi o to klienci zainteresowali się nasza ofertą i chętnie z niej korzystali. Oczywiście sama oferta odpowiednio przygotowana może zainteresować wiele osób. Nie mniej jednak mimo wszystko miły prezent również będzie miał na to wpływ. Dlatego też w szczególności w dniu otwarcia powinniśmy przygotować gadżety reklamowe, które będą rozdawane pierwszym klientom. Warto wyposażyć je przede wszystkim w logo naszej firmy. Jeśli chodzi o rodzaj gadżetów to nie muszą być one specjalnie wyszukane, ważne by były funkcjonalne i każdy chciał z nich korzystać.Bez wątpienia długopisy reklamowe są właśnie taki gadżetem reklamom. Jak wiadomo każdy człowiek niemalże na co dzień korzysta z długopisów. W związku z tym z pewnością chętnie weźmie taki gadżet, a co najważniejsze będzie z niego korzystał. W związku z tym taki długopis przede wszystkim musi być w pełni sprawny, co ma jak najbardziej wpływ na myślenie klientów o naszym przedsiębiorstwie. Poza tym wszystkim, jak już wspomniano, musi być wyposażony przynajmniej w logo miejsca, które się reklamuje. Można dodatkowo na długopisach umieścić hasła reklamowe lub motto danego miejsca. Najważniejsze jednak by wszystko było czytelne dla każdego.
Jeśli chodzi o miejsca wręczania takich gadżetów to długopisy reklamowe dla nowych i pierwszych klientów warto rozdawać w siedzibie firmy, w miejscu, w którym świadczy się swoje usługi. Dzięki temu na pewno trafia one jedynie do tych, którzy są zainteresowani nasza oferta skierowaną dla nich. Jednym słowem będzie to nasza grupa docelowa, która dodatkowo w ten sposób zostanie niejako wyróżniona.
Zatem Długopisy Reklamowe to bardzo dobry pomysł jeśli chce się wręczyć miły upominek na samym początku swojej działalności. Chodzi o to, ze pierwszy dzień otwarcie powinien być wyjątkowy, również dla klientów. Takie gadżety promocyjne z pewnością tworzą nić porozumienia między firmą, a klientami.